peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

انتخاب باغ عروسی

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ | peyvandema admin | ۰ نظر

انتخاب باغ و انتخاب باغ و تالار عروسی  مناسب برای برگزاری مراسم های نامزدی و عروسی همواره یکی از دغدغه های زوجها است لذا تشریفات پارت اقدام به عقد قرارداد با بیش از 50 مورد باغ و ویلا و سالن اجتماعات در تهران و حومه از غرب تا شرق و شمال تهران نموده است تا علاوه بر حل این دغدغه ها مکان مناسب هر نوع سلیقه را در اختیار زوجها قرار دهد




موقعیت و دسترسی شهری 


باغ محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید باغ عروسی  را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفره عقد ایرانی و خدمات مجالس به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.peyvandema.com

برگزاری همایش و سمینار

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ | peyvandema admin | ۰ نظر

برگزاری همایش و سمینار

تشریفات مجالس و خدمات مجالس پارت بی شک از پرسابقه ترین شرکتهای برگزاری همایش ها و سمینارهای دولتی و خصوصی میباشد نمونه فعالیتها و جشنهای بسار عظیم این موسسه قطعا نظر مشکل پسندان را به خود جلب مینماید.ازنمونه کارهای تشریفات مجالس و خدمات عروسی  پارت میتوان به اجرای سمینارهای پزشکی معروف در بیمارستانهای شهدا و شریعتی افتتاحیه پل طبیعت و افتتاحیه کارخانه فولاد آبادان اشاره نمود 


مراسم حنابندان

خدمات مجالس پارت با در اختیار داشتن تیمی مجرب و آموزش دیده و آگاه به رسم و رسوم های ایرانی همچون مراسم حنابندان، برنامه ریزیها و دیزاینهای خاصی را جهت انجام اینگونه مراسمهای سنتی در نظر گرفته که میتواند نظر شما را به خود جلب نماید.

گروه تشریفات پارت

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ | peyvandema admin | ۰ نظر
برای اولین بار در ایران هزینه ی خدمات مجالس خود را آنلاین برآورد هزینه کنید

با ورود و عضویت در سایت میتوانید مراسم خود را برآورد هزینه کنید

رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و با قدم گذاشتن در جایی که شایسته شماست گلچینی از زیباییها را در یک شب به یاد ماندنی تجربه کنید .

شبی که تجدید خاطراتش هر لحظه را برای شما فرح بخش میکند .

باغ و تالار عروسی

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ | peyvandema admin | ۱ نظر
باغ و تالار عروسی
انتخاب باغ عروسی مناسب برای برگزاری مراسمهای نامزدی و عروسی همواره یکی از دغدغه های زوجها است لذا تشریفات پارت اقدام به عقد قرارداد با بیش از 50 مورد باغ و ویلا و سالن اجتماعات در تهران و حومه از غرب تا شرق و شمال تهران نموده است تا علاوه بر حل این دغدغه ها مکان مناسب هر نوع سلیقه را در اختیار زوجها قرار دهد .

رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و با قدم گذاشتن در جایی که شایسته شماست گلچینی از زیباییها را در یک شب به یاد ماندنی تجربه کنید .

شبی که تجدید خاطراتش هر لحظه را برای شما فرح بخش میکند .

خدمات عروسی

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ | peyvandema admin | ۰ نظر
خدمات عروسی
گروه تشریفات بین المللی پارت با بیش از 18 سال تجربه در انجام تشریفات و خدمات عروسی و نامزدی و جشنها و سمینارها آماده برگزاری جشنها و سمینارهای کوچک و بزرگ میباشد . این گروه با در اختیار داشتن دیزاین ها و تشریفات و خدمات عروس انحصاری رویایی ترین شب زندگی را برای شما رقم میزند . برای مشاهده برخی از خدمات عروسی میتوانید به قسمت گالری عکس سایت پیوند ما مراجعه نمایید و همچنین برای اولین بار در ایران میتوانید با مراجعه به قسمت برآورد هزینه خدمات عروسی و تشریفات خود را انتخاب و به صورت آنلاین برآورد هزینه نمایید.