peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

peyvandema

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت

تشریفات مجالس عروسی

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ق.ظ | peyvandema admin | ۰ نظر
تشریفات مجالس عروسی
گروه تشریفات مجالس پارت ، طراح ، مجری و برگزار کنندهگروه تشریفات بین المللی پارت مجری و برگزار کننده تشریفات مجالس عروسی فعالیت خود را از سال 1375 آغاز نموده است . تشریفات بین المللی پارت مجری و برگزار کننده تشریفات مجالس عروسی در طی سالها با سرمایه گذاریهای مداوم انسانی و مالی و بکارگیری کارشناسان مجرب و کارمندان متعهد و زیرگروه های حرفه ای در زمینه طراحی و اداره پذیرایی مراسم و جشنها و تشریفات مجالس عروسی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین موسسات تشریفات مجالس عروسی در ایران شناخته میشود .
عکاسی و فیلمبرداری
با بیش از 18 سال سابقه و با در اختیار داشتن پرسنل حرفه ای و تجهیزات به روز دنیا آماده انجام خدمات عکاسی و فیلمبرداری از مجالس شما می باشد . همچنین برخورداری از 3 آتلیه حرفه ای مدلینگ عروس و کودک و باغ اختصاصی خاطرات زیبای شما را ثبت می کند .آرشیو عظیم عکس برندهای معتبر و هنرمندان و ورزشکاران این استودیو قطعا نظر مشکل پسندان را به خود جلب خواهد کرد . از افتخارات این استودیو عکاسی و فیلمبرداری سه بعدی است که در حال حاضر مجری انحصاری آن می باشد . لحظه ها تکرار ناپذیرند آنها را جاودانه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی